Jak znalezienie odpowiedzialnego Managed Services Providera pomaga w codziennej pracy?
Jak usługi outsourcingowe rozwiązują problemy z brakami personalnymi i kompetencyjnymi w Twojej organizacji?
Jak proaktywny monitoring, raportowanie i rekomendacje pozwalają usprawniać procesy na styku IT i biznesu?
Jak zapewnić ciągłość działania kluczowych systemów w organizacji?
Wyzwania osób odpowiedzialnych za działy IT w organizacjach:
Usługi wsparcia IT dostępne 24x7x365
Elastyczny model rozliczania „pay as use”
Skalowalność usług
Pełna rozliczalność usług i procesów IT
Dostęp do szerokiej kadry specjalistów i ich doświadczeń
Managed Services
To inaczej Usługi Zarządzane IT, które pozwalają na utrzymanie kluczowych systemów i aplikacji w organizacji, by zapewnić ciągłość działania biznesu zgodnie ze wskaźnikami SLA. Incydenty związane z dostępnością do aplikacji, sieci oraz sprzętu często powodują przerwy w funkcjonowaniu firmy, co przynosi realne straty finansowe.
Jako Managed Services Provider proponujemy dostarczanie technologii IT dla biznesu w modelu usługowym. Lista usług świadczonych przez Netology w ramach Managed Services powstała w oparciu o kilkunastoletnie doświadczenie w projektowaniu, implementacji i utrzymaniu zaawansowanych rozwiązań IT dla biznesu. W naszym portfolio znajdują się realizacje obejmujące m.in. następujące obszary:
Potwierdzeniem naszych kwalifikacji są certyfikaty techniczne zespołu inżynierów oraz liczne referencje od Klientów z sektora finansowego, retailu, przemysłowego i publicznego.
• Business Continuity
• IT Support
• Project Management
• Team Extension
• Automation
• Video Analytics
• Big Data
• Smart City
• Backup as a Service
• Data as a Service
• Office 365
• Cloud Services
• Private Cloud
Lista usług zarządzanych w ramach Managed Services:
Outsourcing IT i ServiceDesk 24x7x365
Monitoring usług IT
Administracja systemów IT
Consulting, usługi doradcze i transfer wiedzy
Raportowanie
Badanie Podatności
Zarządzanie zdalnym dostępem
Zarządzanie obsługą incydentów
Zarządzanie zasobami
Backup as a Service
Administracja Systemami IT
IT Operation – Wsparcie Użytkowników końcowych w zakresie codziennej obsługi urządzeń i aplikacji podstawowych
Zarządzanie obsługą incydentów oraz zmianami w systemach IT, aplikacjach biznesowych i usługach trzeciej strony
Servicedesk
Perspektywa Zespołu IT – centralizacja rozliczalności usług IT, koordynacja zgłoszeń
Perspektywa Użytkownika końcowego – zapewnienie I linii wsparcia (Helpdesk) "
Zasoby ludzkie
Wsparcie w realizacji operacji IT i projektów IT
Wsparcie na żądanie
Zarządzane zasoby IT
Infrastructure as a Service
Software as a Service
Strategia IT
Współpraca w opracowaniu strategii i działań operacyjnych
Project Management
Zarządzanie projektami na styku IT i biznesu
Digital Transformation
Projektowanie i opracowanie produktów cyfrowych
Kompetencje dziedzinowe
Zapewnienie doświadczeń i kompetencji dla realizacji projektów IT z obszaru procesów lub aplikacji biznesowych